BLOG

29 Kasım 2024
Sağlık Kuruluşları için CRM ve Çağrı Merkezi Entegrasyonu: Kazanımlar ve Örneklerle Açıklamalar

Kas 29, 2024 — yazar: Erhan Gürsoy kategori: Çağrı Merkezleri, Müşteri İlişkileri Yönetimi ( CRM ), Sağlık Sektörü Giriş Sağlık sektörü, müşteri (hasta) memnuniyetini artırmak

19 Mayıs 2024
Çağrı Merkezlerinin İletişim Merkezine Dönüşümü

Sağlık sektöründe artan rekabet dolayısıyla artık kurumlar sadece Çağrı Merkezi değil aynı anda birden fazla hizmeti içerisinde barındıran İletişim Merkezine dönüş yapmışlar ya da

15 Mayıs 2024
Telefonda Satış

Telefonda Satış Nasıl Yapılır… Telefonda Satış son yıllarda bir çok şirketin başvurduğu yöntemlerden en çok kullanılanı olmaktadır. Şirketlerin karlılığını arttırabilmesi için

Şimdi Ara Canlı Yardım