ÖDÜLLÜ ÇAĞRI MERKEZİ
Bu Konuda Deneyimli ve Kurumsal bir kuruluş arıyor iseniz . Çağrı Net Bu Konuda Harikalar Yaratıyor
Gelir Artışı - Operasyonel Verimlilik - Hasta Bağlılığı ve Memnuniyeti - Daha İyi Hasta Deneyimi
ÖDÜLLÜ ÇAĞRI MERKEZİ
Aramıza Katılın Bizimle çalışarak, işletmenizi büyütmek ve müşterilerinize mükemmel bir deneyim sunmak için güçlü bir partner edinin.
Online Başvuru

Sağlık Kuruluşları için CRM ve Çağrı Merkezi Entegrasyonu

29 Kasım 2024
Sağlık Kuruluşları için CRM ve Çağrı Merkezi Entegrasyonu: Kazanımlar ve Örneklerle Açıklamalar

Kas 29, 2024 — yazar: Erhan Gürsoy kategori: Çağrı Merkezleri, Müşteri İlişkileri Yönetimi ( CRM ), Sağlık Sektörü Giriş Sağlık sektörü, müşteri (hasta) memnuniyetini artırmak

19 Mayıs 2024
Çağrı Merkezlerinin İletişim Merkezine Dönüşümü

Sağlık sektöründe artan rekabet dolayısıyla artık kurumlar sadece Çağrı Merkezi değil aynı anda birden fazla hizmeti içerisinde barındıran İletişim Merkezine dönüş yapmışlar ya da

15 Mayıs 2024
Telefonda Satış

Telefonda Satış Nasıl Yapılır… Telefonda Satış son yıllarda bir çok şirketin başvurduğu yöntemlerden en çok kullanılanı olmaktadır. Şirketlerin karlılığını arttırabilmesi için

İş Ortaklarımız

Foto Galeri

ÇAĞRI MERKEZİ

Uluslararası müşteri hizmetleri desteği

Biz

Biz

Bizi yakından tanıyın

Teknik Donanım

Teknik Donanım

Teknik donanımlarımızı inceleyin.

Politikalarımız

Politikalarımız

Politikalarımız hakkında detaylar.

Hizmetlerimiz

Müşteri Hizmetleri

Müşteri Hizmetleri hizmetlerimiz.

Müşteri Sürekliliği

Müşteri sürekliliğini sağlıyoruz.

Kalite Değerlendirme

Ürün ve hizmet kalitesi ölçümleme

Ofis Hizmeti

Arka ofisiniz olarak çalışıyoruz.

Satış ve Pazarlama

Satış ve pazarlama hizmetleri.

Raporlama

Detaylı rapor sunumları

Lokasyon Kiralama

Yer ve donanım desteği.

Sosyal Medya Takibi

Sosyal medya ölçümleme.

Şimdi Ara Canlı Yardım